How to buy?
Select an item
+button "Přidat do košíku"
+button "Pokračovat do košíku"
+button "Pokračovat v objednávce"
+button " Transport all over the world, Credit Card payment 250,-Kč (10Euro) "
+button "Kreditní karta-Credit Card"
+button "Pokračovat v objednávce"
+complete address
+button "Pokračovat v rekapitulaci"
+button "Nákupem souhlasíte se zpracováním osobních údajů pro účely vyřízení objednávky a oprávněných zájmů."
+button "Souhlasím s obchodními podmínkami a souhlasím se zpracováním osobních údajů - GDPR"
+button "Dokončit objednávku"
+Pay with ThePay - Credit card payment
That is all :-)
- Úvod
- Obchodní podmínky
Obchodní podmínky
Provozovatel:
Mgr. Veronika Sahánková
Uhelná 173
790 70 - Uhelná (CZ)
IČO: 07276371
DIČ: - neplátce DPH
TEL.: 776278789
Email: eshop-sahy@seznam.cz
číslo účtu: 670100-2207841658/6210
Provozní doba:
Pondělí - 10.00 - 15.00 hod
Úterý - zavřeno
Středa - 10.00 - 15.00 hod
Čtvrtek - zavřeno
Pátek -10.00 - 15.00 hod
Sobota - zavřeno
Neděle - zavřeno
1. Úvodní ustanovení
1.1. Tyto obchodní podmínky obchodní společnosti SAHY.CZ (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy, uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího.
1.2. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
1.3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
1.5. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
1.6. Velkoobchodní partneři se řídí obchodním zákoníkem.
1.7. Náhradní díly, jako jsou zdroje, av mainy, T-cony, invertory, podsvícení, atd. nabízené v e-shopu SAHY.CZ jsou (pokud není uvedeno jinak) díly krátce použité - demontované z nových televizorů s jinou vadou, většinou rozbitý display a nejedná se o úplně nové díly. Všechny díly jsou plně funkční a přezkoušené. U nových dílů je uvedena poznámka - nový produkt - New Products.
Samostatné náhradní díly a součástky (LED diody, dálkové ovladače, integrované obvody, tranzistory, transformátory, atd.) jsou nové, nepoužité.
2. Uživatelský účet
2.1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
2.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
2.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
2.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
2.5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 12 měsíců nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).
2.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
3. Uzavření kupní smluv
3.1. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží a ceny dopravy. Ceny zboží a dopravy jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu.
3.2. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
- objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu)
- způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).
3.3. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).
3.4. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
3.5. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
4. Cena zboží a platební podmínky
4.1. Ceny, uvedené v e-shopu, jsou platné pro elektronické objednávky po dobu zveřejnění na e-shopu, do doby vystavení nové cenové nabídky. Ceny jsou konečné, včetně všech daní a poplatků, které musí spotřebitel pro získání zboží zaplatit. Zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
-Platba předem – přes platební bránu GoPay.
-Dobírka – zboží bude odběrateli zasláno prostřednictvím kurýrní služby PPL. Odběratel zaplatí dobírku hotově proti převzetí zásilky.
Veškeré zboží je dodáváno s daňovým dokladem a zůstává do úplného zaplacení majetkem prodávajícího.
4.2.S polečně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s dodáním zboží ve smluvené výši.
5. Odstoupení od kupní smlouvy
5.1. Kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího eshop-sahy@seznam.cz
5.2. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.1. obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu.
5.3. V případě odstoupení od smlouvy, vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí. Kupující má kromě kupní ceny zboží právo na vrácení nákladů souvisejících s dopravou zboží, kterou prodávajícímu uhradil, nejvýše však, ale ve výši ceny nejlevnější nabízené dopravy prodávajícího.
5.4. Odstoupit od smlouvy nelze v případě dodávky neskladového specifického zboží na objednávku, upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá opotřebení nebo zastarání. Odstoupit od kupní smlouvy nelze v případě porušení záruční plomby a u dodávek modulů a základních desek pro televizory, u kterých je porušen základní antistatický obal a v případě dílů, u kterých nelze zpětně zjistit jejich technicky bezvadný stav. Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží.
6. Přeprava a dodání zboží
6.1. Položky, které jsou skladem, expedujeme 3x týdně - Po-St-Pá v poledních hodinách. Položky které nejsou skladem, nelze objednat. Zboží zasíláme na dobírku právnickým i fyzickým osobám.
6.2. Účtujeme paušálně cenu poštovného a balného, včetně pojištění zásilky.
6.3. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
6.4. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
6.5. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
6.6. Doručení - Zboží expedujeme min. 3x týdně - Po-St-Pá. Zásilky fakturujeme v CZK.
6.7. Dodávka zboží na Slovensko:
Dobírkou, nebo přes platební bránu ThePay. Zboží expedujeme min. 3x týdně - Po-St-Pá. Zásilky fakturujeme v CZK.
6.8.Cena dopravy a doručení:
Aktuální ceny naleznete v druhém kroku nákupního košíku - po kliknutí na tlačítko "KOUPIT".
7. Osobní odběr zboží
7.1. Osobní odběr není možný!
8. Práva z vadného plnění
8.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
8.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
- má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné
- se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá
- zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy
- je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti
- zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
8.3. Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
8.4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
8.5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese :
SAHY.CZ, Uhelná 173, 79068 Uhelná.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebytel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit. Uplatněním reklamace se rozumí první krok spotřebitele vůči prodávajícímu, kdy vytkne vady výrobků, čímž se rozumí nejen okamžik obdržení zboží, ale i písemně uplatněná reklamace.
8.6. Zákonem daná záruční lhůta je 24 měsíců. Záruční doba u finálních výrobků činí 24 měsíců a u náhradních dílů (náhradní díl není samostatně funkční celek) 24 měsíců a začíná běžet dnem následujícím od převzetí zboží kupujícím. Záruční doba se vždy prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. Záruční doba 24 měsíců od zakoupení se vztahuje na vady, které vzniknou prokazatelně vadou materiálu nebo výrobku. Záruční dobu nelze zaměňovat s dobou životnosti výrobku, tj. dobou, po kterou při správném užívání a ošetřování může výrobek vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílnosti v intenzitě jeho užívání vydržet. Pro uznání záruky je u náhradních dílů vyžadována montáž odbornou firmou.
8.7. Prodávající se zbavuje odpovědnosti za vady vzniklé:
• neodbornou montáží
• poškozením přírodními živly, či násilným poškozením
• poškozením nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami užívání
• poškozením vzniklým zapojením do sítě neodpovídající příslušné ČSN, nebo poškozením účinky přepětí.
• na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.
9.Další práva a povinnosti smluvních stran
9.1.Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
9.2.Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
9.3.K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.
9.4.Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
9.5.Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.10. Zasílání obchodních sdělení
10. Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies
10.1. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.
10.2.Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
11. Ochrana osobních dat
Zásady zpracování osobních údajů
při podnikatelské činnosti
pro zákazníky, dodavatele, marketing a návštěvníky webových stránek
Ve společnosti SAHY.CZ se sídlem Uhelná 173, 790 68, IČO: 46089403 věnujeme ochraně osobních údajů velkou pozornost. V souladu s nařízením (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů (dále též jen „nařízení“ nebo „GDPR“) jsme se proto rozhodli vydat tyto Zásady zpracování osobních údajů (dále jen „Zásady“).
Účelem tohoto dokumentu je především poskytnout informace o tom, jaké osobní údaje Společnost jako správce zpracovává o fyzických osobách při podnikatelské činnosti, jakým způsobem, k jakým účelům a jak dlouho, komu a z jakého důvodu je může předat, a rovněž informovat o tom, jaká práva fyzickým osobám v souvislosti se zpracováním jejich osobních údajů náleží.
Tyto Zásady se týkají zpracování osobních údajů:
- našich zákazníků a uživatelů služeb,
- zástupců těchto zákazníků či kontaktních osob zákazníků (uživatelů),
- zájemců o naše služby či zboží,
- osob, kterým zasíláme obchodní sdělení
- návštěvníků našich webových stránek.
I. Správce osobních údajů
Správcem osobních údajů je Společnost (identifikační údaje Společnosti viz výše).
Kontaktní údaje, kam můžete směřovat své dotazy a požadavky ohledně zpracování osobních údajů:
poštovní adresa: SAHY.CZ, Uhelná 173, 790 68
e-mail: eshop-sahy@seznam.cz
telefon: 776278789
II. Kategorie osobních údajů
Osobním údajem je jakákoli informace, která se vztahuje k fyzické osobě, kterou je Společnost schopná identifikovat.
V souvislosti s podnikáním Společnost nakládá následujícími typy (kategoriemi) osobních údajů:
1. identifikační a kontaktní údaje pro smluvní vztahy
Takové údaje jsou nutné pro uzavření a plnění smlouvy mezi Společností a vámi nebo jednání o takové smlouvě. Jedná se zejména o váš akademický titul, jméno a příjmení, název, obchodní firmu, datum narození, IČO, DIČ, adresa trvalého pobytu, adresa sídla nebo místa podnikání, podpis apod. Jde i o akademický titul, jméno a příjmení, funkci a podpis vašich zástupců či pověřených osob.
Kontaktní údaje zpracováváme proto, abychom Vás mohli v případě potřeby v souvislosti se smlouvou kontaktovat, jedná se zejména o telefonní číslo a e-mail váš a vašich zástupců či pověřených osob.
2. Údaje o zboží a službách a dodací údaje
Zpracováváme údaje o tom, jaké služby či zboží si u nás objednáváte a adresu, kam má být zboží doručeno.
3. platební údaje
Zpracováváme číslo vašeho bankovního účtu a údaje z vaší platební karty, abychom mohli identifikovat vaše platby.
4. Fakturační údaje
Zpracováváme údaje, jako jsou vaše jméno a příjmení, fakturační adresa, údaje o zakoupeném zboží či službě a jejich ceně, nezbytné proto, abychom vám mohli vystavit vyúčtování za zboží či služby a mohli splnit povinnost vést účetnictví, jak nám ukládá zákon.
5. Údaje z komunikace mezi Společností a zákazníkem
Tyto údaje vznikají při komunikaci související s poskytováním služeb a zboží mezi Společností a zákazníkem. Jedná se o zápisy osobní komunikace se zákazníkem, písemnou a elektronickou komunikaci se zákazníkem a záznamy telefonických hovorů.
6. Kamerové záznamy z prostor Společnosti
Areál a provozovny Společnosti jsou z bezpečnostních důvodů a z důvodu ochrany oprávněných zájmů Společnosti střeženy kamerovým systémem. Prostory, kde jsou kamery umístěny, jsou vždy označeny upozorněním.
7. Údaje získané při registraci na webových stránkách
Jde o údaje, které zadáte při registraci na našich webových stránkách, jako je akademický titul, jméno a příjmení, název, obchodní firma, datum narození, IČO, DIČ, adresa trvalého pobytu, adresa sídla nebo místa podnikání.
8. cookies
Pomocí cookies získáváme informace při použití webových stránek Společnosti. Jde záznamy o chování na webových stránkách získané z cookies v případě povolení cookies ve webovém prohlížeči. Tyto údaje jsou zpracovány pro provoz webových stránek Společnosti, měření návštěvnosti stránek a internetovou reklamu.
9. databáze zákazníků a dodavatelů
Pokud jsme již s někým navázali obchodní kontakt, uchováváme v naší databázi jeho identifikační a kontaktní údaje, jako je akademický titul, jméno a příjmení, název, obchodní firmu, IČO, adresa trvalého pobytu, adresa sídla nebo místa podnikání, telefonní číslo a e-mail. tyto údaje využíváme ke komunikaci, plnění smluv, uzavírání smluv nových, řešení reklamací a servisu.
10. Údaje pro marketingové účely
Pro marketingové účely využíváme databázi našich stávajících zákazníků, jakož i seznam osob, které se našimi zákazníky teprve mohou stát. V tomto seznamu máme jejich akademický titul, jméno a příjmení, název, obchodní firmu, IČO, adresa trvalého pobytu, adresa sídla nebo místa podnikání, telefonní číslo a e-mail.
Obchodní sdělení rozesíláme formou listinné korespondence, emailu, internetu, mobilních aplikací a sociálních sítí.
Pokud jde o zasílání obchodních sdělení elektronickou poštou stávajícím zákazníkům Společnosti o stejných nebo obdobných výrobcích či službách Společnosti, jde o použití osobních údajů, k němuž nepotřebujeme Váš souhlas.
V ostatních případech jsou tyto údaje používány na základě vašeho souhlasu se zasíláním obchodních sdělení.
11. Údaje o poloze
Naše vozidla jsou vybavena lokalizačním systémem ONI system. V tomto systému zpracováváme údaje o vozidlu jako je poznávací značka, provozní stavy a události, rychlost vozidla, stav tachometru a údaje poloze vozidla.
12. Údaje po jednání o pracovní smlouvě
Pokud se rozhodnete ucházet se u nás o zaměstnání, budeme potřebovat po dobu jednání o uzavření pracovní či jiné pracovněprávní smlouvy vaše identifikační a kontaktní údaje, jakož i údaje o vašem vzdělání, schopnostech a dovednostech a dosavadní praxi, které nám předáte formou životopisu a motivačního dopisu.
III. Účel a právní základ pro zpracování
Vaše údaje zpracováváme pouze v rozsahu nezbytném pro příslušný účel - např. abychom mohli dodat zboží nebo poskytovat službu. Jsou to i případy, kdy sjednáváme novou smlouvu. Povinnost zpracovávat vaše údaje nám stanoví i řada právních předpisů, např. zákon o účetnictví, o DPH, o daních z příjmů atp.
Rozsah zpracovávaných údajů závisí na účelu zpracování. Pro některé účely je možné zpracovávat údaje přímo na základě smlouvy, oprávněného zájmu Společnosti nebo na základě zákona, pro jiné pouze na základě vašeho souhlasu. Ke zpracování osobních údajů z důvodu plnění smlouvy, plnění zákonných povinností a z důvodu oprávněných zájmů Společnosti váš souhlas nepotřebujeme. Osobní údaje pro tyto činnosti jsou zpracovány v rozsahu nutném pro naplnění těchto účelů a po dobu nutnou k jejich dosažení. Poté jsou osobní údaje vymazány či anonymizovány.
Jedná zejména o tyto účely a právní základy zpracování rozdělené dle jednotlivých kategorií osobních údajů:
Kategorie osobních údajů | Účel | Právní základ zpracování |
Identifikační a kontaktní údaje pro smluvní vztahy | jednání o uzavření smlouvy
| zpracování je nezbytné pro provedení opatření přijatých před uzavřením smlouvy na žádost tohoto subjektu údajů |
Identifikační a kontaktní údaje pro smluvní vztahy Údaje o zboží a službách a dodací údaje Platební údaje Fakturační údaje | plnění uzavřené smlouvy - dodání zboží, poskytování služeb, řešení reklamací, fakturace | zpracování je nezbytné pro splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů |
Platební údaje | identifikace a prokázání původu plateb | zpracování je nezbytné pro účely oprávněných zájmů Společnosti a pro splnění právní povinnosti, která se na Společnost vztahuje - povinnost vést účetnictví. Zásah do práv subjektu údajů je přiměřený danému účelu. Bez uvedených osobních údajů by Společnost nebyla schopna vykonávat podnikatelskou činnost v souladu s právním řádem a subjekt údajů (zákazník) by nemohl obdržet od Společnosti zboží či službu.
|
Fakturační údaje
| vystavení účetního či daňového dokladu, vedení účetnictví, placení daní | zpracování je nezbytné pro splnění právní povinnosti, která se na Společnost vztahuje - povinnost vést účetnictví, povinnost platit daně |
10. Údaje pro marketingové účely | zasílání obchodních sdělení elektronickou poštou stávajícím zákazníkům Společnosti o stejných nebo obdobných výrobcích či službách Společnosti | ochrana oprávněných zájmů Společnosti Oprávněný zájem Společnosti je potvrzen tím, že toto použití údajů je povoleno ustanovením článku 16 odst. 2 NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY o respektování soukromého života a ochraně osobních údajů v elektronických komunikacích |
10. Údaje pro marketingové účely | jiný než výše uvedený marketing výrobků nebo služeb telemarketing | subjekt údajů udělil souhlas se zpracováním svých osobních údajů pro jeden či více konkrétních účelů |
Identifikační a kontaktní údaje pro smluvní vztahy Údaje o zboží a službách a dodací údaje Platební údaje Fakturační údaje Údaje z komunikace mezi Společností a zákazníkem
| vymáhání pohledávek, obrana proti nárokům jiných osob | ochrana oprávněných zájmů Společnosti Zásah do práv subjektu údajů je přiměřený danému účelu. Bez uvedených osobních údajů a jejich předání např. právnímu zástupci a soudu by Společnost nebyla schopna uplatnit své nároky či se bránit žalobám a nárokům jiných osob.
|
12. Údaje po jednání o pracovní smlouvě | nábor nových zaměstnanců do Společnosti | zpracování je nezbytné pro provedení opatření přijatých před uzavřením smlouvy na žádost tohoto subjektu údajů |
Kamerové záznamy z prostor Společnosti | prevence vzniku škod vymáhání pohledávek, obrana proti nárokům jiných osob | ochrana oprávněných zájmů Společnosti Zásah do práv subjektu údajů je přiměřený danému účelu. Záběry kamer jsou mířeny jen na společné prostory a záběry jsou uchovávány po dobu 1 týdne. Kamerový systém též chrání i majetek subjektů údajů vnesený do prostor Společnosti.
|
Údaje získané při registraci na webových stránkách | užívání webových stránek Společnosti - registrace umožňuje snazší používání eshopu | zpracování je nezbytné pro provedení opatření přijatých před uzavřením smlouvy na žádost tohoto subjektu údajů |
Cookies - informace získané pomocí cookies ukládaných Společností | uskutečnění přenosu elektronické komunikace, nebo pro poskytování služby prostřednictvím webových stránek Společnosti, nebo pro měření návštěvnosti webových stránek Společnosti. | ochrana oprávněných zájmů Společnosti Oprávněný zájem Společnosti je potvrzen tím, že toto použití údajů je povoleno ustanovením článku 8 odst. 1., písm. a), c), d) NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY o respektování soukromého života a ochraně osobních údajů v elektronických komunikacích |
Cookies - informace získané pomocí cookies ukládaných třetími stranami (Google apod.) | internetová reklama | subjekt údajů udělil souhlas se zpracováním svých osobních údajů pro jeden či více konkrétních účelů pomocí nastavení internetového prohlížeče článek 8 odst. 1., písm. b) NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY o respektování soukromého života a ochraně osobních údajů v elektronických komunikacích |
databáze zákazníků a dodavatelů | komunikace, plnění smluv, uzavírání smluv nových, řešení reklamací a servisu | ochrana oprávněných zájmů Společnosti Zásah do práv subjektu údajů je přiměřený danému účelu. Bez uvedených osobních údajů by Společnost nebyla schopna vykonávat podnikatelskou činnost a subjekt údajů by nemohl obdržet dosáhnout řešení reklamací, poskytnutí servisních služeb.
|
Údaje o poloze | ochrana majetku Společnosti, bezpečnost provozu vozidla, ochrana zdraví v případě dopravní nehody | ochrana oprávněných zájmů Společnosti Zásah do práv subjektu údajů je přiměřený danému účelu. Údaje nejsou využívány ke sledování subjektu údajů. Použití ONI systemu chrání i zdraví subjektů údajů: v případě dopravní nehody může Společnost či dispečink provozovatele ONI systemu rychle přivolat potřebnou pomoc.
|
IV. Doba zpracování a uložení osobních údajů
Vaše údaje používáme a uchováváme pouze po nezbytně nutnou dobu, kterou nám to ukládají právní předpisy, nebo je potřebujeme k ochraně našich práv. Máme nastavena vnitřní pravidla archivace, která zajišťují, že údaje nedržíme déle, než jsme oprávněni.
Obecně, základních údaje a údaje o produktech a službách jsme povinni uchovávat na základě zákonů, např. o účetnictví nebo daňových zákonů. Např. faktury se uchovávají 5 let od jejich vystavení. Z důvodu nutnosti doložit právní důvod pro vystavení faktur jsou po dobu 5 let ode dne ukončení smlouvy archivovány i smlouvy.
Po dobu 3 - 5 let uchováváme údaje z důvodu našich oprávněných zájmů, zejména pro případ, že bychom museli předkládat důkazy v soudním sporu, a to s ohledem na promlčecí lhůty podle současného občanského zákoníku.
Pokud používáme údaje na základě vašeho souhlasu, činíme tak pouze po dobu, po kterou tento souhlas trvá, nemáme-li poté jiný zákonný důvod.
Konkrétní doby zpracování jednotlivých kategorií osobních údajů pro jednotlivé účely obsahuje níže uvedená tabulka.
Kategorie osobních údajů | Účel | Doba zpracování - uchovávání |
Identifikační a kontaktní údaje pro smluvní vztahy | jednání o uzavření smlouvy
| 3 roky od konce jednání o smlouvě |
1. Identifikační a kontaktní údaje pro smluvní vztahy Údaje o zboží a službách a dodací údaje Platební údaje Fakturační údaje | plnění uzavřené smlouvy - dodání zboží, poskytování služeb, řešení reklamací, fakturace | 5 let od konce účetního období, kterého se dokument obsahující osobní údaje týká |
3. Platební údaje | identifikace a prokázání původu plateb | 5 let od konce účetního období, kterého se dokument obsahující osobní údaje týká |
4. Fakturační údaje
| vystavení účetního či daňového dokladu, vedení účetnictví, placení daní | 5 let od konce účetního období, kterého se dokument obsahující osobní údaje týká |
10. Údaje pro marketingové účely | zasílání obchodních sdělení elektronickou poštou stávajícím zákazníkům Společnosti o stejných nebo obdobných výrobcích či službách Společnosti | 3 roky od posledního poskytnutí naší služby nebo zakoupení našeho zboží |
10. Údaje pro marketingové účely | jiný než výše uvedený marketing výrobků nebo služeb telemarketing | po dobu, po kterou nám je souhlas platně udělen - standardně 3 roky
samotný souhlas a změnu či odvolání souhlasu uchováváme z titulu našich oprávněných zájmů po celou dobu platnosti souhlasu a 5 let poté, co zanikl |
1. Identifikační a kontaktní údaje pro smluvní vztahy 2. Údaje o zboží a službách a dodací údaje 3. Platební údaje 4. Fakturační údaje 5. Údaje z komunikace mezi Společností a zákazníkem
| vymáhání pohledávek, obrana proti nárokům jiných osob | 5 let od konce účetního období, kterého se dokument obsahující osobní údaje týká. Pokud záruční lhůta nebo reklamační řízení je delší, uschovává Společnost doklady a údaje po dobu, po kterou tato lhůta běží nebo toto řízení trvá. Pokud se doklad vztahuje k nezaplacené pohledávce či nesplněnému závazku uschovává Společnost doklady a údaje do konce prvního účetního období následujícího po účetním období, v němž došlo k zaplacení pohledávky nebo ke splnění závazku. |
12. Údaje po jednání o pracovní smlouvě | nábor nových zaměstnanců do Společnosti | po dobu jednání o pracovní smlouvě, dále pouze pokud o to uchazeč požádá |
Kamerové záznamy z prostor Společnosti | prevence vzniku škod vymáhání pohledávek, obrana proti nárokům jiných osob | maximálně po dobu 7 dnů ode dne pořízení kamerového záznamu |
Údaje získané při registraci na webových stránkách | užívání webových stránek Společnosti - registrace umožňuje snazší používání eshopu | po dobu trvání registrace |
Cookies - informace získané pomocí cookies ukládaných Společností | uskutečnění přenosu elektronické komunikace, nebo pro poskytování služby prostřednictvím webových stránek Společnosti, nebo pro měření návštěvnosti webových stránek Společnosti. | po dobu používání webové stránky Společnosti |
Cookies - informace získané pomocí cookies ukládaných třetími stranami (Google apod.) | internetová reklama | po dobu nastavenou ve vašem internetovém prohlížeči |
9. databáze zákazníků a dodavatelů | komunikace, plnění smluv, uzavírání smluv nových, řešení reklamací a servisu | 10 let od konce plnění smlouvy Pokud záruční lhůta nebo reklamační řízení je delší, uschovává Společnost údaje po dobu, po kterou tato lhůta běží nebo toto řízení trvá.
|
11. Údaje o poloze | ochrana majetku Společnosti, bezpečnost provozu vozidla, ochrana zdraví v případě dopravní nehody | 1 rok od zaznamenání polohy
|
V. Zdroje osobních údajů
Zpracováváme údaje, které jsme od vás obdrželi, dále pak údaje z veřejně dostupných zdrojů a rejstříků, např. z živnostenského rejstříku, i údaje od třetích stran (data z ONI systemu).
VI. příjemci osobních údajů
Společnost při plnění svých závazků a povinností ze smluv využívá odborné a specializované služby třetích osob. Pokud tito dodavatelé zpracovávají osobní údaje předané od Společnosti, mají postavení zpracovatelů osobních údajů a zpracovávají osobní údaje pouze na základě smlouvy a dle pokynů od Společnosti a nesmí je využít jinak.
Jde o:
dopravce
společnosti zabývající se správou a vymáháním dlužných pohledávek,
právní zástupce, notáře a exekutory
auditory
dodavatel internetové reklamy (společnost Google, Heureka, Seznam)
Každý takový subjekt pečlivě vybíráme a s každým uzavíráme smlouvu o zpracování osobních údajů, ve které má zpracovatel stanoveny přísné povinnosti k ochraně a zabezpečení osobních údajů.
Zpracovateli jsou společnosti se sídlem jak na území České republiky, tak se sídlem v členském státě Evropské unie.
Nepředáváme vaše osobní údaje příjemcům či zpracovatelům mimo území Evropské unie.
Společnost v rámci plnění svých zákonných povinností předává osobní údaje též správním orgánům a úřadům stanoveným platnou legislativou, jelikož některé orgány veřejné správy a další organizace jsou oprávněny vyžádat si informace o vás. Jde zejména o soudy, Policii ČR a jiné. Údaje poskytujeme výhradně jen tehdy, pokud oprávnění vyžádat si tyto údaje umožňuje zákon.
VI. Způsob zpracování osobních údajů
Společnost zpracovává osobní údaje ručně (v papírové podobě) i automatizovaně prostřednictvím IT systémů.
VII. Informace o právech subjektů údajů v souvislosti se zpracováním
Vaše údaje zpracováváme transparentně, korektně a v souladu se zákonem. Máte právo na přístup ke svým údajům, na vysvětlení, jakož i další práva, pokud se domníváte, že zpracování není v pořádku.
Veškerá svá níže uvedená práva, námitky či požadavky (samozřejmě s výjimkou práva podat stížnost u Úřadu na ochranu osobních údajů, které můžete uplatnit jen u něj) můžete uplatnit dopisem doručeným na adresu sídla Společnosti nebo e-mailem na adresu: eshop-sahy@seznam.cz. Pokud uplatníte některé ze svých práv a my budeme mít důvodné pochybnosti o vaší totožnosti, můžeme požádat o poskytnutí dodatečných informací nezbytných k jejímu potvrzení.
V případě, že nějaké právo, žádost či námitku uplatníte, bude-li váš požadavek oprávněný, přijmeme jemu odpovídající opatření bezodkladně a nejpozději do jednoho měsíce od doručení vaší žádosti. Jinak vás budeme v téže lhůtě informovat o důvodech nepřijetí opatření a o možnosti podat stížnost u dozorového úřadu a žádat o soudní ochranu. Tuto lhůtu je možné v případě potřeby a s ohledem na složitost a počet žádostí prodloužit o další dva měsíce. Budeme vás v takovém případě informovat o jakémkoliv prodloužení do jednoho měsíce od obdržení žádosti spolu s důvody pro tento odklad.
Jestliže podáte žádost v elektronické formě, poskytneme vám informace rovněž v elektronické formě, je-li to možné, pokud nepožádáte o jiný způsob.
Informace a veškerá sdělení a úkony se poskytují a činí bezplatně. Jsou-li vaše žádosti zjevně nedůvodné nebo nepřiměřené, můžeme od vás požadovat přiměřený poplatek zohledňující administrativní náklady spojené s poskytnutím požadovaných informací nebo sdělení nebo s učiněním požadovaných úkonů nebo odmítnout žádosti vyhovět.
Jedná se o následující práva:
1. Právo na přístup k osobním údajům
Jestliže nás požádáte, obdržíte od nás potvrzení, zda zpracováváme vaše osobní údaje, a v kladném případě i:
kopii vašich osobních údajů, které máme,
informace o:
účelech, pro které je zpracováváme,
kategoriích zpracovávaných osobních údajů,
příjemcích, kterým vaše osobní údaje byly nebo budou zpřístupněny,
plánované době zpracování (uchovávání) vašich osobních údajů,
o existenci práva požadovat od nás opravu nebo výmaz vašich osobních údajů, omezení jejich zpracování nebo vznést námitku proti tomuto zpracování,
právu podat stížnost u dozorového úřadu,
o veškerých dostupných informacích o zdroji osobních údajů, pokud jsme je nezískali od vás,
skutečnosti, že zda dochází k automatizovanému rozhodování, včetně profilování.,
o vhodných zárukách, pokud bychom předávali vaše osobní údaje mimo EU (což ale neděláme).
2. Právo na opravu nepřesných údajů
Máte právo upozornit nás na nepřesné, zastaralé nebo neúplné osobní údaje. V takovém případě je samozřejmě opravíme. Po dobu než ověříme přesnost vašich údajů, omezíme jejich zpracování (viz bod 4. níže). S přihlédnutím k účelům, pro které jsou údaje zpracovávány, máte právo, abychom také doplnili neúplné údaje.
3. Právo vznést námitku proti zpracování osobních údajů
Můžete kdykoli vznést námitku proti zpracování vašich osobních údajů, které používáme z důvodu našeho oprávněného zájmu.
Dokud nebude ověřeno, že máme závažné oprávněné důvody pro zpracování vašich osobních údajů, jejich zpracování omezíme, ledaže by takové zpracování bylo nutné pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků. Pokud se ukáže, že důvody pro zpracování vašich osobních údajů nemáme, vaše osobní údaje vymažeme, ledaže budete požadovat jejich uchování.
Můžete také kdykoli vznést námitku proti zpracování vašich osobních údajů, které zpracováváme z důvodu přímého marketingu, a my používání vašich údajů pro tyto účely ukončíme.
4. Právo na omezení zpracování
V některých případech jsme povinni omezit zpracování vašich osobních údajů. To znamená, že vaše osobní údaje u nás budou uloženy a my s nimi nebudeme jinak nakládat, ledaže nám k tomu dáte souhlas nebo je to nezbytné z důvodu určení, výkonu nebo obhajoby právních nároků nebo z důvodu ochrany práv jiné fyzické nebo právnické osoby.
K omezení zpracování osobních údajů jsme povinni přistoupit, pokud:
Pokud budete popírat přesnost osobních údajů, a to na dobu potřebnou k tomu, abychom mohli přesnost osobních údajů ověřit;
Vyjde najevo, že zpracování vašich osobních údajů je protiprávní a vy odmítnete jejich výmaz a místo toho nás požádáte o omezení jejich použití;
My již vaše osobní údaje nebudeme nepotřebovat, ale vy nás požádáte, abychom si je ponechali pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků;
Vznesete námitky proti zpracování vašich osobních údajů pro účely našich oprávněných zájmů, dokud nebude ověřeno, zda naše oprávněné důvody pro zpracování vašich osobních údajů převažují nad vašimi oprávněnými důvody pro to, aby údaje byly vymazány.
5. Právo na výmaz
Máte právo na výmaz osobních údajů, které se vás týkají, pokud:
vaše osobní údaje již nejsou potřebné pro účely, pro které byly shromážděny nebo jinak zpracovány;
odvoláte souhlas, na jehož základě byly údaje podle zpracovávány, a neexistuje žádný další právní důvod pro zpracování;
vznesete námitky proti zpracování vašich osobních údajů pro účely našich oprávněných zájmů a vyjde najevo, že naše důvody pro zpracování nejsou závažné;
vznesete námitky proti zpracování osobních údajů pro přímý marketing;
osobní údaje byly námi zpracovány protiprávně;
osobní údaje musí být vymazány ke splnění právní povinnosti, kterou nám právo ukládá;
osobní údaje byly shromážděny v souvislosti s nabídkou služeb informační společnosti dítěti.
Upozorňujeme však, že jsou případy, kdy povinnost vymazat vaše osobní údaje (i když je splněna některá shora uvedená podmínka) nemáme, například pokud údaj potřebujeme pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků.
6. Právo na přenositelnost osobních údajů
Jestliže vaše osobní údaje zpracováváme automatizovaně (tj. pomocí výpočetní techniky) na základě smlouvy nebo vašeho souhlasu a požádáte nás o to, předáme vám vaše osobní údaje, které jste nám poskytli, ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu. Pokud budete chtít, předáme tyto údaje přímo jinému správci, kterého určíte, je-li to technicky proveditelné.
V případě, že by výkonem tohoto práva mohlo dojít k nepříznivému dotčení práv a svobod třetích osob, nelze vaší žádosti vyhovět.
7. Právo na odvolání souhlasu se zpracováním osobních údajů
V případech, kdy ke zpracování vašich údajů potřebujeme váš souhlas, jste oprávněni tento souhlas kdykoli odvolat. Odvolání souhlasu nemá vliv na zpracování vašich údajů po dobu, co byl tento souhlas vámi platně udělen, ani na zpracování vašich údajů z jiných právních důvodů, pokud se aplikují (např. dodržování právních povinností nebo pro účely našich oprávněných zájmů).
8. Automatizované individuální rozhodování včetně profilování
Máte právo nebýt předmětem žádného rozhodnutí založeného výhradně na automatizovaném zpracování, včetně profilování, které by pro vás mělo právní účinky nebo se vás obdobným způsobem významně dotklo.
Společnost neprovádí automatizované rozhodování bez vlivu lidského posouzení s právními účinky pro subjekty údajů.
9. Právo obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů
Pokud se domníváte, že zpracováním vašich osobních údajů bylo porušeno nařízení nebo jiný právní předpis, máte právo obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz) a podat u něj stížnost.
10. Právo omezit nebo zrušit marketingová sdělení
Pokud jste nám udělili souhlas pro marketing nebo vám z jiného titulu od nás chodí obchodní nabídky, můžete svůj souhlas kdykoli odvolat nebo se ze zasílání nabídek odhlásit následujícími způsoby:
- přímo v našich obchodních sděleních je včleněna možnost zastavení jejich zasílání,
- pokud již nechcete, abychom vám telefonovali, v rámci hovoru nám to řekněte,
- můžete nám také na naší pobočce nebo písemně sdělit, že si již nepřejete dostávat nabídky.
Dovolujeme si upozornit, že pokud omezíte marketing, můžeme vás nadále kontaktovat kvůli servisu, reklamacím a poskytování služeb, které jste si objednali.
VIII. Pověřenec pro ochranu osobních údajů
Společnost neustanovila pověřence pro ochranu osobních údajů.
12. Závěrečná ustanovení
12.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
V Uhelné dne 22.6.2018